Khamis, 12 Mac 2009

Apa permasalahan dan keadaan yang seharusnya dibuat sekarang?


Pada hari ini,keadaan pasukan bola sepak kita amat menyedihkan.. malah menurut ranking antarabangsa yang di keluarkan kita jatuh lagi akibat 'di ayam-ayam' kan oleh sebuah pasukan lain dengan 5 jaringan tanpa balas....
Keadaan ini mat memalukan.. seapakah sewajarnya dipersalahkan? Pemain? jurulatih? Pengurusan? Ataupun peminat??? ada yang mengatakan bahawa walaupun alex ferguson (coach man utd) melatih sekalipun tetapi mentaliti pemain tidak berubah,kita tidak akan menang.. jesteru itu? siapakah yang sepatutnya dipersalahkan?? Adakah faktor pemakanan? Displin? Mahu tidak mahu,semangat 'harimau' seakan sudah hilang taringnya...


Hari ini juga... semua keputusan penuh perlawanan liga juara telah dapat dilihat dan kemenangan terbesar adalah bayern menewaskan sporting denagn agregat 12-1 (x kesian langsung).... berikut adalah keputusan minggu ini... sapa menang dan layak pun aku rasa semua dah tau... just for information je.. cuba kita bandingkan mutu bola sepak negara kita dengan luar.. dahulu ,malaysia cukup digeruni tetapi sekarang??

Bayern Munich 7 - 1 Sporting Lisbon
Panathinaikos 1 - 2 Villarreal
Liverpool 4 - 0 Real Madrid
Juventus 2 - 2 Chelsea


AS Roma 1 - 0 Arsenal

Manchester United 2 - 0 Internazionale
FC Porto 0 - 0 Atl├ętico Madrid
Barcelona 5 - 2 Lyon

tahnk to abu....


dengan lafaz bismillah aku mengucapokan terima kasih kat abu yang banyak memberikan tunjuk ajar dan bantuan dalam menghasilkan tugasan ini. ( mcm ayat asgment la plak...).. pa2 hal nanti aku belanja hang mkn coko-coki la abu woi... (abu yang pakai kopiah,sebelah beliau u2)

UEFA CHAMPION LEAGUE

akhirnya... dah habis pun pusingan kalah mati dan lepas ni quarter final... ntah kebetulan atau dirancang... 4 pasukan england menewaskan 4 kelab dari itali... Perkara ini seakan-akan memberi satu petanda kepada penduduk itali bahawa england sudah boleh membaca corak permainan mereka setelah diambil alih oleh jurulatih berbangsa itali... apa-apa pun.... just take a seat and wait if the reds devil can create a big history inthis season... just wait n see...

Template by:
Free Blog Templates