Ahad, 12 April 2009

Adik ku yang baik...(kat kwn2 dia la)

(suspek yang membuatkan cd game aku hilang)

Mlm ni adik aku (12,lelaki,bongsu,single) hantar msg kat aku bgtau suruh beli cd game lain... ku pun tanya kat dia apasal plak... dia dengan selamba je menjawab..

Adikku: Ala,dah kawan ku bagi hilang pulak cd tu.. mu beli lain la...
Aku: hah??? (nak maki tak nak?? maki kang adik sendiri)

lepas tu dengan slamber dia tak menjelaskan dengan lebih lanjut... Masuk ni dah berapa punya kepingan cd game aku dah dia 'sedekah' bersama kengkawan dia....

Yakuza.. best game tu.. ntah ada lag ke tak game tu kat kedai...

tekanan aku ngn budak ni...
Aku tau la hang tu adik aku... kalau kena lempang sakit gak kan??? hahaha...

takpa2... nanti aku beli cd lain....

sinopsis cerita...

1)Jangan bgtau adik2 anda dimana anda letak barang2 persendirian anda.....
2)Jangan bg kwn2 adik anda pinjambarang2 anda....

kalu x pakai beli lain la... (kecualilah anda seorang yang baik hati dan adik anda seorang yang dah besar panjang)

3 comments:

handhalah ibnu kamil berkata...

abang ngan adik sama ja.

hahaha.
dua2 sengal..ish...

~kenapa ko tak baik hati kat aku, macam adik ko?~

Coretan Semalam berkata...

kenapa adik ngkau lagi comey dari engkau...musykil aku....

mot-sal berkata...

kedekut tai idung masin punya abg..

Template by:
Free Blog Templates